חיפוש עבודה
חיפוש עבודה - בחרו תחום או בצעו חיפוש חופשי
יש לבחור תחום קודם
משרות מוצעות
שם המשרה:
דרוש/ה מזכיר/ת תחום לחברה גדולה ומוכרת
עודכן בתאריך:
תיאור התפקיד:

-ניהול אדמיניסטרטיבי כולל של התחום: מענה טלפוני, תמיכה מקצועית, סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות
-ניהול יומנים: ניהול יומנים של ראשי התחומים ומנהלי התוכניות, תיאום דיונים רבי משתתפים
-תמיכה אדמיניסטרטיבית באירועים והפקות: עבודה מול גורמי פנים וחוץ, תיאום, מעקב ובקרה אחר הפקות דפוס ודיגיטל, הכנות לקראת ימי עיון וכנסים, תמיכה בשיווק חומרי המרכז.

דרישות התפקיד:

-ניסיון בניהול לשכה ובעבודה מנהלית של לפחות 3 שנים – חובה
-אוריינטציה טכנולוגית וידע בתוכנות OFFICE, word, Excel, Power-Point, zoom – יכולת לזמן פגישות, לחלק לחדרים לתמוך טכנית בפגישות מרובות משתתפים.
-כישורים ארגוניים: סדר, ארגון וההקפדה על פרטים, יכולת עבודה באופן עצמאי ובריבוי משימות
-יכולות בינאישיות ויחסי אנוש גבוהים, תודעת שירות מפותחת ויכולת עבודה בצוות
-עברית שפת אם – יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ
-ניסיון בהפקות חומרים ואירועים- יתרון
-רקע בניהול תקציבים ותשלומים – יתרון

סוג משרה:
משרה מלאה, עבודה מהבית
איזור העבודה:
ירושלים
להגשת מועמדות למשרה זו צרף קורות חיים:
משרות נבחרות