•	מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה ,קבלת פני הלקוחות ואירוח המבקרים במרכז השרות
•	ריכוז עבודת ההכנה לקראת קבלת הלקוח במרכז השרות
•	אחריות על הגשת דו"ח ניהול צי רכבים חליפיים אל מול התכנון היומי,טיפול בדו"חות התנועה ותפעול קבצי סטאטוסים שוטפים.
•	עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים-לקוחות, רשת סוכנויות המשנה, עובדי החברה ויחידות המטה.
•	ניסיון בשרות לקוחות תודעת שירות גבוהה
•	ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
•	יכולת עבודה תחת עומסים  בסביבה דינאמית מול לקוחות וחברי הצוות.
•	שפות- עברית ברמה גבוהה כשפת אם- חובה , יתרון לשפות נוספות
•	12 שנות לימוד, יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
•	שליטה ביישומי האופיס 
במסגרת התפקיד, קיום פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים ניהול...
מועמדים/ות בעלי רצון לעבור שינוי מקצועי ואישי למידת...
לחברה ביטחונית דרושים/ות עובדי ייצור משרה מלאה, ימים...
דרושים/ות עובדי/ות ייצור כלליים משרה מלאה
נציג/ת שירות מוקד טלפוני התפקיד כולל: מענה אישי...
לחברת אנרגיה גדולה דרוש/ה נהג/ת חלוקה קבלת סידור עבודה...