אדמיניסטרציה שוטפת – איוש עמדה קבלה, מענה טלפוני ואירוח לקוחות, ניהול הזמנות שוטפות, ניהול לו"ז ויומן סמנכ"ל החטיבה
תמיכה אדמיניסטרטיבית ברכש
תמיכה מנהלית בלקוחות
תמיכה אדמיניסטרטיבית בייצור
טיפול מול הרשויות בכל הנוגע לרישיונות הנדרשים
מתן מענה לצוות הסטודיו בכל הנוגע ללקוחות החברה, תיאום פגישות והזמנת חומרים ייעודיים.
ניסיון של 2-5 שנים בעבודה משרדית ורכש
ניסיון בניהול יומן וידע בתוכנות office
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור).
תואר אקדמי – יתרון
• מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה ,קבלת פני הלקוחות ואירוח המבקרים במרכז השרות
• ריכוז עבודת ההכנה לקראת קבלת הלקוח במרכז השרות
• אחריות על הגשת דו"ח ניהול צי רכבים חליפיים אל מול התכנון היומי,טיפול בדו"חות התנועה ותפעול קבצי סטאטוסים שוטפים.
• עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים-לקוחות, רשת סוכנויות המשנה, עובדי החברה ויחידות המטה.
• ניסיון בשרות לקוחות תודעת שירות גבוהה
• ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
• יכולת עבודה תחת עומסים בסביבה דינאמית מול לקוחות וחברי הצוות.
• שפות- עברית ברמה גבוהה כשפת אם- חובה , יתרון לשפות נוספות
• 12 שנות לימוד, יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
• שליטה ביישומי האופיס
מתן שרותי משרד למנכ"ל יו"ר ,מענה לטלפונים, תאום פגישות מורכבות ,
אירוח בלשכה ( הגשת קפה וכו’ ) , סידור חדרי ישיבות ,
הכנת מצגות עפ"י הצורך ,
עריכה וריכוז חומר מקצועי לקראת דיונים וישיבות ,פרוטוקולים וסיכומי פגישות.
תואר ראשון – יתרון משמעותי
ניסיון של לפחות שנתיים כמזכיר/ת לשכות בכירות – חובה
ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים
שליטה מלאה ב-office כולל הכנת מצגות , אאוטלוק וword – חובה!!!
אנגלית ברמה טובה
יחסי אנוש מעולים, שירותיות , ראיה רחבה , דיסקרטיות , יכולת ארגון וסדר .
במסגרת התפקיד, קיום פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים ניהול...
מועמדים/ות בעלי רצון לעבור שינוי מקצועי ואישי למידת...
לחברה ביטחונית דרושים/ות עובדי ייצור משרה מלאה, ימים...
דרושים/ות עובדי/ות ייצור כלליים משרה מלאה
נציג/ת שירות מוקד טלפוני התפקיד כולל: מענה אישי...
לחברת אנרגיה גדולה דרוש/ה נהג/ת חלוקה קבלת סידור עבודה...